keskiviikko 2. maaliskuuta 2016

MERKKIPAITA KOLMELLA EUROLLA

Kuten edellisestä postauksesta huomaa, olen joitakin vaatehankintoja lakkosääntöjäni (jotka löytää yläpalkista) unohtamatta tehnyt. Hankinnat johtuvat vaatekaappini rakennusprojektista. Olen nimittäin rakentamassa kapselikaappia, vaikka alunperin vastaahankasinkin. Aloin myös konmarittamaan tänään, vaikken kirjaa ole vielä lukenutkaan. Odotan sitä kirjastosta sijalla 500 jotain, mutta hitaasti hyvä tulee. Vielä kuukausi pari sitten olin sijalla 1200!

Olen karsinut tähän mennessä kolme ikeasäkillistä vaatteita. Neljäs kassi täyttyy uhkaavasti ja siitä toivon pääseväni eroon mahdollisimman pian! Lisäksi päällystelin tänään kaiken muun homman ohella kenkäbokseja pystyviikkausalustoiksi. Eli itseni tuntien lupaan lähiajoille vaatekaappi-postauksen.



Pukeudun usein, liian usein, ihan normaaliin trikoopaitaan ja housuihin. Kotiäidin arjessa ne nyt sattuvat olemaan varsin helppoja asuja. Ostin tuon kuvassa olevan Ralph Laurenin paidan kolmella eurolla viime viikonlopun kaapelin kirppikseltä. En vaan voinut jättää sitä hinnan kuultuani. Olen heikkona kyseiseen merkkiin (tai mielikuvaan siitä), mutta pelkää merkkiä en hypetä, sillä tuo paita on 100 prosenttista puuvillaa. Valmistettu Kiinan sijaan Jordaniassa, millä ei sinällään taida olla merkitystä. Kunhan piristi mieltä, että vaatteita vielä valmistetaan muuallakin kuin Kiinassa.

Ja olihan vaatekaapissani valkoisen paidan mentävä aukko. Minulla kun ei sellaista peruspaitaa ollut. Musta löytyi, mutta mustasta en liiemmin pidä..

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kiitos kommentistasi! Ihanaa päivänjatkoa.:)